میاندشت

روستای همیشه سر سبز میاندشت

میاندشت

روستای همیشه سر سبز میاندشت

میاندشت

سایت میاندشت به معرفی روستای میاندشت در موارد گوناگون می پردازد

روستای میاندشت یکی از سر سبزترین روستا های استان بوشهر می باشد در زمان های قدیم در این روستا برنج کاشت می شده است... و درحال حاضر یکی از قطب های کشاوری در استان بوشهر محسوب می شود....

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
نویسندگان

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

شاعر محلی سرای روستای همیشه سر سبز میاندشت: حاج ایرج خزایی

سالهاست در این کوچه ها

کوچه های علم و زندگی

در هوایی پاک و معصوم 

نفس می کشم

من عاشق تعلمم

 

دلداده قلم

سرگشته ی کتاب

دلدار من کلاس

یک عمر در این لباس

 

تنویر ذهن در کار من

تدریس عشق یار من

تدریس درس زندگی

تدریس درس بندگی

 

من عاشق کلاس

عشقست این لباس

کارم در باغ بهشت

آینده و انسان و سرنوشت

 

من عاشق گلم

گلهای زندگی

 

این باغچه کلاس

آکنده از گل است

هم خار دارد آن

هم بوی آن خوشست

 

در باغ علم خانه ای

در آسمان بیکرانه ای

اوجست در آسمان عشق

می خوانم آواز جاودانه ای

 

ابیات قرآن از برم

آیه آیه در جانتان می پرورم

 

کار من کاشتن گل است

گلهای خوشبو و مهربان

من یک پیغام برم

پیغام دوست به انسان می برم

در جانشان لاله عشق

درخت ایمان می پرورم

 

من یک معلمم

این لباس افتخار من

لباس پیغمبر است در برم

من فرمان دوست می برم

من یک معلمم

 

نوسینده و شاعر حاج ایرج خزایی

ار دیبهشت ماه سال 1397

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

میاندشت بوشهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی